Friday, April 12, 2013

BEWARE DAP WANTS A CHRISTIAN STATE; WHEREAS CONTEST GE13; NOT MORE THAN 50SEATS! BUT THIS CHRISTIAN GUY! : Nash Ar-Rawy



Friday, April 12, 2013


AWass.. Presiden DAP jumpa Ketua paderi Vatican.

Apakah jika Pakatan Rakyat memenangi PRU13 dan berjawa menawan Putrajaya, agama Islam negra Malaysia turut diambang bahaya...

Ya!..memang bahaya,,, sekarang ni pun dah bahaya..bila seorang sahabat FB menghantar gambar yang ada kaitan dengan paderi keristian...


Ha ha ha... tak ada pulak pun ulama pondok Abdulah Saamah nak bising-bisng kata haram undi parti gambar diatas ni.... tau pasal apa.... Tengok sendiri pengakuan ulama tu...
http://manjongmari.blogspot.com/2013/04/awass-presiden-dap-jumpa-ketua-paderi.html ( VDO )Dah kena peluk dgn Najib dan Muhyiddin, dapat pulak 2 juta.... diam lah weiihh, last sekali Pas Sesat...
www.nasharrawy.blogspot.com    www.twitter.com/adnanrawa

No comments:

Post a Comment