Tuesday, April 23, 2013

HASSAN ALI STUPIDITY EVENTHOUGH MANY DEGREE; PARASITE REMOVED FR. PAS! MY GOD! THANK U ! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/2070
www.nasharrawy.blogspot.com
www.twitter.com/adnanrawa

SUFI LYRICS : nasharrawy.blogspot.com/2013/03/lirik-nash-ar-rawy-terma-dan-kondisi.html  " LIRIK NASH Ar-RAWY " ; TERMA DAN KONDISI http://www.youtube.com/watch?v=jNQqqYj1A3g&list=UUVaEucv7zmWECwc3ghrtbGg&index=1  … SUFI SONGS 04: CITRA DIRI by: Nash Ar-Rawy

OH MY GOD! GIVE ME A " BENEVOLENT STATE! " 

http://nasharrawy.blogspot.com/2013/04/a-benevolent-state-how-money-is-being.html
WHY TAHALUF SIASI  ( POLITICAL PACT )WITH DAP AND PKR! NOT WITH UMNO!


DEMI MENEGAKKAN KEADILAN
DEMI KESEJAHTERAAN RAKYAT,BANTULAH KAMI
 

HASSAN ALI MASIH DALAM SUASANA HILANG AKAL..

Posted by Haluan Kiri Wednesday, April 24, 2013 0 comments
Adsense Content. recommended 336 X 300

Hassan Ali
Hassan Ali memberi komen diatas penyertaan bekas MENTERI BESAR SELANGOR (Mat Taib) ke dalam PAS.
Mat Taib masuk PAS kerana ingin berbakti dan bersama memperjuangkan Islam. Kerana pas mempunyai pejuangan roh Islam.
Hassan Ali memberi komen, didalam PAS tiada lagi perjuangan Islam, tiada apa yang ada didalam PAS, perjuangan PAS sudah tergelincir dari landasan asal. Roh Islam yang dicari ada didalam UMNO kata Hassan Ali.
Dalam PAS banyak pelesit golongan anwarinas yang berpandu kepada Ketua Umum Keadilan DS Anwar Ibrahim. Dalam UMNO ada ruang dan ada roh Islam kata Hassan Ali.
Hassan Ali ini siapa? Pernah memegang jawatan tinggi dalam UMNO ke? Mat Taib tu dulu bekas Menteri Besar Selangor. Dan dia pun pernah bertanding jawatan Naib Presiden UMNO. Dia lebih tahu apa yang ada dalam PAS dan apa yang tiada dalam UMNO.
Dia orang lama.. Dia lebih tahu apa yang berlaku dalam UMNO.. Yang Hassan Ali ni janganlah terlalu tunjuk sangat mengampu tu! Buat orang tergelak dengan sikap mengampu Hassan Ali Kayu Jati tolol ni. KAH KAH KAH
sudah2 lah Hassan Ali, karier mu akan tamat PRU13 ini. Lepas tu bolehlah teruskan kerjaya sebagai pakar motibasi. Just for pencacai UMNO saja. Orang lain tak mau dengar dengan kelentong kau tu.
 

No comments:

Post a Comment