Inna solati wa nusuki wamah yaya wawamati lil lahi robil 'alamen ( " Truly my prayer, my sacrifice, my living nnd my dying is for God lord of the world " ) " Establish Ad-deen n govern d world with it; Islamu yaklu wala yakla 'alaih " Universal Justice n Peace,borderless 4 ALL 'Baidatun toyyibatun warobbun ghafoor" ( A State of Prosperity, Peace n Blesseth by God www.nasharrawy10.wordpress.com www.YouTube.com( nasharrawy )UNLIMITED BLOG PERCEPTIVE CONDUSIVE INFINITIVE twitter.com/adnanrawa
Saturday, May 4, 2013
AN EARLY VICTORY 4 PAKATAN TAKING OVER OF PUTRAJAYA BY D GRACE OF D ALMIGHTY! : Nash Ar-Rawy
Macai Umno sering dakwa, yg ramai pergi ceramah PR di Selangor tu ialah orang luar negeri, khususnya Kelantan/Tganu/etc...
Nah, hamik mu sutir ni!...ceramah grand final PR @ Stadium MBPJ, Kelana Jaya tadi dihadiri puluhan ribu rakyat Selangor..semua pengundi di negeri lain sudah pulang ke negeri sendiri utk mengundi...so, apa lagi alasan macai umno nk nafikan kali ni?...jawab la..
Berikut adalah suasan di seluruh negara kredit kepad sdr cananglahnie
Full house di Segamat. 'Selepas mengundi awal, jangan balik dulu; jadi pemerhati kepada warga asing yang akan turun mengundi. Dan selepas menang, jangan berarak, kerana ada pihak akan ambil kesempatan.' - Dr Chua Jui Meng, calon parlimen Segamat untuk PR.
SAMBUTAN RAKYAT TERHADAP PR DI BENTONG MALAM NI....SEBELUM PRU ESOK
: Belumpun PRU13, Rakyat Lembah Pantai Jelmakan Nurul Izzah Sebagai Bakal MP Mereka Menjelang Hari Pengundian Hari Ini... Puluhan Ribu Rakyat Lembah Pantai Hadir Ceramah Nurul Izzah. Ini Kalilah!!!
Thousands turn up in Kota Raja,Klang for Pakatan Rakyat ceramah.
Stunning Kuching crowd!time to changes gov.
Di Cheras malam tadi tadi TV3 syaitan kata 2ribu rakyat bdr tun razak keluar PKR masuk UMNO, tapi tgok 20 org pn xsampai. yang pelik tu, apa yang puak2 dia buat semua betul, mcm malaikat laa puak2 dia ne. pe pn tahniah warga cheras. esok bgn awl, siapkan diri, pergi mengundi. bagi yang bergama islam, selepas solat subuh, buat solat hajat mohon pada allah sekalian alam untuk memenangkan islam. takbirrrr, ini kali lahhhh.. refomasi
Sumber dalaman UMNO pecah lobang kewujudan Plan B @ angkut bangla dari Sabah + video uncle tionghua yg dibalon samseng BN
[HD] KUALA LUMPUR: Setelah menyepi seketika waktu akhirnya Harakahdaily berjaya menghubungi sumber Umno untuk mendapat laporan terkini daripada beliau mengenai kenyataan Setiausaha Agong Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mengenai penerbangan pengundi baru-baru ini.
Tengku Adnan mengaku bahawa dakwaan Pakatan Rakyat mengenai kewujudan penerbangan khas membawa pengundi daripada timur Malaysia ke Semenanjung sememangnya benar.
Bernama melaporkan Tengku Adnan mengaku kewujudan penerbangan sedemikian dan menegaskan bahawa khidmat itu ditaja oleh “rakan-rakan BN.”
“Itu plan B dah sebenarnya. Dah confirm akan kalah baru digunakan,” kata beliau kepada Harakahdaily pagi ini.
“Jadi apa plan A-nya?” tanya Harakahdaily.
“Video seks. Video seks buatan seorang pemimpin wanita PKR dah mula dikeluarkan. Ingatkan tak keluar sebab dah backfire. Patutnya Plan B dah jalan, Plan A akan henti. Sekarang jalan dua-dua, confirm dah dapat maklumat risikan nyawa tinggal sampai malam besok sahaja,” katanya sambil berseloroh.
Izzah tetap cool
Disebabkan suara telefon yang agak kejauhan, Harakahdaily bertanya pada beliau lokasi kedudukannya.
Sumber Umno itu memberitahu beliau kini berada di luar negara kerana hadapi tekanan kuat setelah meledakkan pada Harakahdaily tempoh hari bahawa Tun Dr Mahathir Mohamad akan turun berkempen di Putrajaya untuk menyelamat Tengku Adnan.
Harakahdaily cuba bertanya apakah Plan B sudah berjalan lama dalam perancangan.
“Dah lama. Selama ini targetnya Selangor sahaja. Tapi masalah sekarang Johor, Putrajaya dah goyah. Mula-mula mereka ingat tempur Selangor sahaja. Sebenarnya kalau bukan Zulkifli Noordin besar mulut kata 110% akan menang, saya rasa Plan B ini tidak akan dihidu oleh sesiapa atau diledakkan keluar dari dalam.
"Silap percaturan plan A lepas video seks untuk benamkan PAS backfire badly – kamu attack orang yang berintegriti lama bertunjang di politik negara, siapalah nak percaya. Kadangkala pakar strategi kita ini memang bodoh sikit,” kata sumber Umno itu.
Beliau berkata sekarang waktu getir untuk mereka yang terlibat dalam Plan B.
“Dulu di Sabah, selepas BN menang, berapa orang yang kehilangan kebebasan kerana terlibat dalam perbuatan terkutuk itu? Orang-orang yang hilang kebebasan itulah yang muncul menceritakan segalanya pada RCI (Suruhanjaya Siasatan Diraja) Sabah mengenai pendatang asing. Sekarang dalaman sedang bertiup kencang mengenai nasib mereka selepas ini, jika BN menang atau kalah,” kata beliau lagi.
Beliau menyuruh Harakahdaily menyiarkan nasihat ini kepada mereka yang terlibat dalam Plan B.
“Hentilah. Kamu semua akan menyesal nanti. Yang terkena ialah anak-anak dan cucu-cucu kamu. Orang Bangla ini akan jadi orang Melayu – boleh beli tanah rezab orang Melayu, dapat diskaun beli rumah Bumiputera, anak-anak masuk universiti guna kuota Melayu, beli amanah saham – silap hari dia jadi kaya, anda semua jadi kuli dia. Kalau rakyat dah tolak BN, hormatlah keputusan. Rezeki di tangan Allah, bukan Umno. Usah bimbang, hilang rezeki ini, Allah akan ganti dengan yang lain,” tegas beliau.
Sebelum mengakhiri perbualan, Harakahdaily sempat bertanya samada beliau akan balik mengundi.
“Insha-Allah balik – kena undi pada parti yang tidak disokong warga Bangla dan Nepal,” katanya sambil ketawa besar.
Sumber Umno itu seorang pengundi di Selangor.- Harakahdaily
kalau dah begitu kisahnya maka kemungkinan besar video ini adalah benar juga
Layan video uncel tionghua dibelasah samseng BN
Jika orang-orang UMNO tidak mahu negara ini dikuasai bangla seperti mana melayu dibalacikan oleh mamak, maka eloklah berhenti mengundi BN. Undilah Pakatan Rakyat. Tak perlu keluar UMNO!!!! Yang penting adalah undi anda.
TOLAK BARISAN NEPAL & TENDANG BANGLA NASIONAL
Selamatkan Malaysia daripada bangla, Nepal dan Mamak
Lu tau siapa itu 'mamak' bukan?
wakaka
MOHON JASA BAIK TUAN/PUAN SHARE INFO INI AGAR MAKIN RAMAI SEDAR APA BN BUAT SELAMA INI DAN MENAMBAH PENGUNDI PR Bukan pasal ranking blog tapi pasal kemenangan PR. blog gua ni memang tak boleh balon blog-blog otai yang ranking 5 bintang tu. SYHHHH! tapi jangan ingat gua tak jeles dengan diorang!!! wakaka
No comments:
Post a Comment