Monday, May 6, 2013

D DIRTIEST ELECTION EVER! : Nash Ar-Rawy

http://nasharrawy.blogspot.com/2013/05/pr-won-in-4-states-but-after-blaclout.html

Monday, May 6, 2013

PR WON IN 4 STATES BUT AFTER BLACKOUT RECOUNTING PR LOST! ( PERAK, KEDAH, PERLIS N NEGERI SEMBILAN ; DENIED UMNO 2/3 MAJORITY ) ; RCI MUST INVESTIGATE; EC COLLABORATED WITH UMNO! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/2834

MONDAY, MAY 6, 2013


POST MORTEM : Penipuan Di Hari Pengundian.RCI MUST INVESTIGATE !!! 


SPR main tipu. 

BLACKOUT. Kejap PR menang kejap PR kalah.

Dakwat yang sepatutnya kekal, tidak kekal.

Tangkapan warga asing yang pergi mengundi. Bangla yang ada IC dikesan di beberapa lokasi.

Saya tak boleh mengundi kerana dah ada orang mengundi atas nama saya. 
PR WON - BLACKOUT - LOST 
HAPPENED IN 4 STATETS ; PERAK, KEDAH, PERLIS N NEGERI SEMBILAN! 

http://bloggerpakatan.com/v/2840

Sunday, May 5, 2013


EC SMUGGLING BALLOT BOX! ; WAN AHMAD NOT ONLY A TRAITOR IN SABAH IC's PROJECTS BUT STILL A BARUA OF UMNO IN PENINSULA " EC" ( ELECTORAL CHEATER ) IS PROVEN TRUE WITH SOLID PROOFS! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/2840

06 Mei 2013


KANTOI ! VIDEO TERBAIK PILIHAN RAYA DI LUAR NEGARA KATA BANGLANAJIB....!!!!

Cubaan Melarikan Peti Undi Dun Manek Urai Parlimen Kuala Krai.
Kita masih lagi boleh mendapatkan sehingga 93 kerusi parlimen





JOHOR: Beg undi dibawa oleh teksi melalui jalan pintu belakang


Ia dibawa oleh teksi melalui jalan belakang pada kira-kira 10.30 malam. Orang ramai mengesyaki ia sebagai penipuan undi dan menahan teksi berhenti dari terus memasuki kawasan pengiraan undi. Abang-abang polis cuba pertahankan makhluk-makhluk dalam teksi tu...





Bukti SPR kianat amarah selaku pengadil antara BN dan parti bertanding...
Video cubaan SPR bawak lari peti undi kantoi..

MONDAY, MAY 6, 2013

PRU 13: Kemenangan BN Paling Lucu Dalam Sejarah Negara

Johor (56 KERUSI )
BN,32 PR,13 BEBAS,0

Kedah (36 KERUSI)
BN,21 PR,15 BEBAS,0

Kelantan (45 KERUSI)
BN,12 PR,33 BEBAS,0

Melaka (28 KERUSI)
BN,21 PR,7 BEBAS,0

N.9 (36 KERUSI)
BN,22 PR,14 BEBAS,0

Pahang (42 KERUSI)
BN,30 PR,11 BEBAS,0

Penang (40 KERUSI)
BN,10 PR,30 BEBAS,0

Perak (59 KERUSI)
BN,30 PR,29 BEBAS,0

Perlis (15 KERUSI)
BN,13 PR,2 BEBAS,0

Sabah (60 KERUSI)
BN,42 PR,10 BEBAS,0

Selangor (56 KERUSI)
BN,18 PR,38 BEBAS,0

Ganu (32 KERUSI)
BN,17 PR,15 BEBAS,0

KERUSI TERHANGAT

Bandar Tun Razak        
PKR wins by over 10k votes

Gelang Patah                
DAP wins by 16,868 votes

Keningau                      
Pairin wins battle of brothers again

Kluang                         
DAP wins by over 7k votes

Kota Raja                     
PAS wins by 30k votes

Lembah Pantai              
PKR wins by 1,860 votes

Lumut                          
PKR wins by almost 5k votes

Pasir Mas                     
PAS wins by 8,047 votes

Pekan                          
BN wins

Pulai                            
BN wins

Putrajaya                     
BN wins by 5,438 majority

Saratok                        
BN wins by 2,081 votes
Segamat                       
BN wins by 1204

Seremban                     
DAP wins by 11,553

Shah Alam                    
PAS wins by 10,000 votes

Sibu                             
DAP wins by 2,759 votes
PERAK, KEDAH, PERLIS DAN TERENGGANU TEWAS SELEPAS KIRAAN SEMULA DENGAN PENINGKATAN JUMLAH KERUSI YANG DIMENANGI KEPADA BN SETELAH KIRAAN AWAL PAKATAN MENANG DI KERUSI TERSEBUT 

Alkisah Black Out dan Peti Undi :

Pada awalnya, untuk Putrajaya, Husam kalah. Namun tidak disengajakan, 3 peti berjaya ditemui yang telah disorok pada awalnya. Maka rayuan berlaku, dan diterima pengiraan semula.

Lalu muncul lah istilah, "PR boleh jumpa peti balik, kira balik, kenapa BN tak boleh pula? Tak adil lah begini!"

Ok, kita adil, kita terima semua. Lalu bermulalah kisah blackout dan keajaiban peti undi muncul kembali. Di merata-rata tempat berlaku kisah sama. Menarik. Adakah satu kebetulan, atau ianya menjadi 'mainstream' ?

Mudah sahaja jalan ceritanya : teori mudah...
PR menang -> Blackout -> Peti baru muncul -> BN menang ???

PILIHAN PALING KOTOR DLM SEJARAH MALAYSIA ~ - sumber

2 comments:

Anonymous said...
kisah blackout ni bknnya berlaku pd pru13 ini saja, malah ianya berlaku dari dulu lagi, jgn salahkan bn saja, pr rakyat pun patut disalahkan, mana duduknya wakil2 calon dan pertugas2 pr semasa pengiraan undi dijalankan? kenapa tak bawa lampu suluhdan lilin?
mountdweller said...
Anon 9:43 PM

Saya setuju dengan anda. Saya pun beberapa kali jadi polling agen dan saya bawa lampu suluh bateri 2A

No comments:

Post a Comment