Monday, May 6, 2013

PR WON IN 4 STATES BUT AFTER BLACKOUT RECOUNTING PR LOST! ( PERAK, KEDAH, PERLIS N NEGERI SEMBILAN ; DENIED UMNO 2/3 MAJORITY ) ; RCI MUST INVESTIGATE; EC COLLABORATED WITH UMNO! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/2834

MONDAY, MAY 6, 2013


POST MORTEM : Penipuan Di Hari Pengundian.RCI MUST INVESTIGATE !!! 


SPR main tipu. 

BLACKOUT. Kejap PR menang kejap PR kalah.

Dakwat yang sepatutnya kekal, tidak kekal.

Tangkapan warga asing yang pergi mengundi. Bangla yang ada IC dikesan di beberapa lokasi.

Saya tak boleh mengundi kerana dah ada orang mengundi atas nama saya. 
PR WON - BLACKOUT - LOST 
HAPPENED IN 4 STATETS ; PERAK, KEDAH, PERLIS N NEGERI SEMBILAN! 

http://bloggerpakatan.com/v/2840

Sunday, May 5, 2013


EC SMUGGLING BALLOT BOX! ; WAN AHMAD NOT ONLY A TRAITOR IN SABAH IC's PROJECTS BUT STILL A BARUA OF UMNO IN PENINSULA " EC" ( ELECTORAL CHEATER ) IS PROVEN TRUE WITH SOLID PROOFS! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/2840

06 Mei 2013


KANTOI ! VIDEO TERBAIK PILIHAN RAYA DI LUAR NEGARA KATA BANGLANAJIB....!!!!

Cubaan Melarikan Peti Undi Dun Manek Urai Parlimen Kuala Krai.
Kita masih lagi boleh mendapatkan sehingga 93 kerusi parlimen





JOHOR: Beg undi dibawa oleh teksi melalui jalan pintu belakang


Ia dibawa oleh teksi melalui jalan belakang pada kira-kira 10.30 malam. Orang ramai mengesyaki ia sebagai penipuan undi dan menahan teksi berhenti dari terus memasuki kawasan pengiraan undi. Abang-abang polis cuba pertahankan makhluk-makhluk dalam teksi tu...





Bukti SPR kianat amarah selaku pengadil antara BN dan parti bertanding...
Video cubaan SPR bawak lari peti undi kantoi..



C EC " ELECTORAL CHEATER! " Nash Ar-Rawy


Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/05/post-mortem-penipuan-di-hari-pengundian.html#ixzz2SVvCLYkx

No comments:

Post a Comment