D ATROCITIES OF INTRUDER TERRORIST ZIONIST ISRAEL , AMERICA N UNO !! IN GAZA! RAMADHAN 2014 !!

D ATROCITIES OF INTRUDER TERRORIST ZIONIST ISRAEL , AMERICA N  UNO !! IN GAZA! RAMADHAN 2014 !!
UN UNDER TERRORIST ZIONIST ISRAEL N TERRORIST AMERICA CONTROLLED !! Y IN GAZA MASSACRES NO UN SECURITY FORCE SENT 2 PROTECT GAZA INNOCENT CIVILIANS ! EMIRATES OIC R SUBORDINATES OF TERRORIST ZIONIST ISRAEL , AMERICA N UNO !! OIC NATIONS MUST WITHDRAW FROM UNO LEAVING JUST D EMIRATES THERE!! NOT EVEN A SOLDIER SENT 2 PROTECT GAZA N PALESTINIANS MUSLIMS N CHRISTIANS FROM D ZIONIST ISRAEL , AMERICA N UN MASSACRES!! MUSLIMS NATIONS MUST SEND AIDS; SOLDIERS N SUPPORTS 2 HAMAS'S AL QASSAM ; SARAYA AL QUDS; , JIHAD ISLAMI N HISBULLAH 2 SAVE HUMANITY IN GAZA WITH D HUMANITARIAN BROTHERHOOD N ISLAMIC BROTHERHOOD!! BY D GRACE OF D PROPRIETOR OF ALL CREATIONS ( AL KHALIQUE ! ) N ALL THINGS ! TILL D TERRORIST ZIONIST ISRAEL OUSTED FROM THIS WORLD !! INSYA ALLAH HU ! WHAT R U " JIHADIST " IN SYRIA DOING A STUPID THING FELL UNDER D TERRORIST ISRAEL, TERRORIST AMERICA N UN ENTRAPMENT!! FIGHTING WITH UR OWN BROTHERS! Y R U NOT IN D RIGHT PLACE IN GAZA NOW ! IF U R "JIHADIST " D PLACE IS IN GAZA WITH D ISLAMIST N D MUJAHIDEEN THERE!; AL QASSAM'S HAMAS,; SARAYA AL QUDS ; JIHAD ISLAMI N HISBULLAH !!; TERRORIST PRES. AMERICA SAID, " I STRONGLY SUPPORTS ISRAEL 2 DEFEND ITSELF "PROVEN TERRORIST AMERICA SUBORDINATE OF TERRORIST ZIONIST ISRAEL GENOCIDES IN GAZA ; ALL D PRESIDENTS OF AMERICA IN D ZIONIST PROTOCOLS, UNO N D EMIRATES R D TOOLS N FOOLS N ABETTOR OF TERRORIST ZIONIST ISRAEL! THEREFOR, ALL MUSLIM MUST SUPPORT DEFEND GAZA FR. TERRORIST ZIONIST ISRAEL, TERRORIST AMERICA , UN N EMIRATES BY GIVING FULL SUPPORTS 2 HAMAS'S AL QASSAM N SARAYA AL QUDS! REFUTE AMERICA'S TPPA N BOYCOTT AMERICAN PRODUCTS; NAJIB UMNO MUST STOP TRADE WITH ISRAEL RANKING 14; EFFECTIVE IMMEDIATELY N UMNO DON B ANOTHER " BARUA" OF ZIONIST! WHERE IS OUR OWN MILITARY FROM OIC!! WITHDRAW NOW FROM UN BEING D OPERA OF TERRORIST ISRAEL N SEND OUR OWN MILITARY 2 DEFEND GAZA! IT'S OUR RIGHTS !! By : Nash Ar-Rawy/26.7.14 www.nasharrawy.blogspot.com; UNO Human Rights Council has reported zionist israel intruder is solely responsible 4 d deaths ( martyrs ) of 1,462 civilians inclusive of 550 children within 51 days of zonist israel intrusion in d Gaza Strip which ended on 26 Ogos 2014. . Meanwhile Al Qassam has got 2 new missiles 2 protect d gazans fr. d zionist israel intruders !! / 11.7.15

Saturday, June 20, 2009

PERPADUAN UMMAH Oleh: Nash Ar-Rawy

PAS PARTI INDUK SUARA ISLAM GAGASAN

KERAJAAN PERPADUAN PAKATAN RAKYAT Oleh: Nash Ar-Rawy

Dalam keadaan kemelut dan kekalutan kerajaan Rosmah Najib yang makin

Mengkronikan diri dalam pembolotan khazanah Negara dalam keadaaan Umno/BN

Hilang enam Negeri termasuk Negeri kudeta Umno ( Perak ) dan kebencian rakyat akan isu perkauman sandiwara Umno dan rakan BN dan permainan tangan ghaib Umno mencampuri urusan SPR, IGP, Pendaftaran Negara, SPRM dan mahkamah; PAS dan Pakatan Rakyat “ muncul di tengah-tengah delima Negara iatu “ Gagasan Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat untuk menyelamatkan Agama, Bangsa dan Negara memimpin perubahan bersama Islam yang bersifat universal, sejagat , global dan anti –perkauman.; PAS FOR ALL yang makin di sedari , difahami dan diterima massa.

PAS di era mutakhir ini muncul sebagai Partai Induk atau teras suara Islam dan ummah yang mampu dan upaya diri mencernakan kerajaan berkebajikan yang bersih daripada rasuah politik , perkauman dan kronisma seperti yang di buktikan Kerajaan Berkebajikan di Kelantan , Kedah ( sebelumnya di Perak dan Terengganu ) dan bersama rakan-rakan KERAJAAN PERPADUAN PAKATAN RAKYAT di Pulau Pinang dan Selangor .yang mana semuanya merupakan ‘ Kerajaan Rakyat “ yakni “ Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat. Yang jelas bukannya kerajan perpaduan kroni elit suku-sakat Umno Rosmah-Najib.

Fenomena ini sudah di lihat dengan teliti oleh rakyat dan ternyata golongan marhein

tertipu apabila projek PPRT yang dikhaskan untuk membantu orang miskin di songlap-lesap peruntan kewangannya oleh Menteri Umno ; apalagi hendak di harapkan oleh orang miskin , duit orang miskin pun disapu-habis.

Oleh itu, demi menjaga maruah rakyat dan kepentingan rakyat dan menghapuskan segala pembohongan , muslihat politik, rasuah politik dan sandiwara politik yang disandiwarakan oleh umno di pentas politik ini. Rakyat hendaklah bersama menyertai suara rakyat , kerajaan rakyat yakni, Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat dari rakyat, untuk rakyat kepada rakyat supaya terhapusnya kesinambungan kerajaan elit umnoputera Rosmah-Najib.sebagimana rakyat pernah berjaya di Terengganu dan Perak dan dewasa ini di enam buah negeri kerajaan berkebajikan rakyat di bawah pentadbiran Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat

Biarkan Kerajaan Perpaduan Umno/BN di habisi riwayat nya kerna sudah diberikan rakyat lima puluh tahun memerintah tetapi masih tidak berjaya untuk menghapuskan rasuah politik dan kronisma sebagaimana yang pernah di komfirmasi oleh mantan Pres. Umno Tun Mahathir di dalam blognya.Bahkan, mantan menteri Kehakiman Umno telah letak jawatan dan menyertai keadilan justeru kerna beliau sendiri tiada yakin dengan sistem kehakiman Negara kerna campur tangan politik justeru kerana tiada berlaku konsep “separation of power “ di dalam Kehakiman, Legislatif dan Eksekutif.

Prerogatif atau hak ibubapa yang memeluk ugama Islam untuk membawa bersama-sama anak mereka melaui proses pengislaman dilarang keras oleh undang-undang baru yang di perundangkan oleh Umno yang bertentangan dengan maksud Al-Hadis . “ Sesungguhnya ibubapalah yang menentukan anak-anak itu Yahudi , Nasrani atau Majusi. Ternyata inilah pengkhianatan Umno yang terkini yang melakukan jenayah agama yang tiada boleh di maafkan ummah apalagi setelah memperkosakan kesucian Islam yang menggunakan perlembagaan persekutuan dan ugutan mageran ke artas Kelantan jika laksanakan Hudud sebagaiman terkandung di dalam warkah utusan Mahathir.

Di mana ulamak dalam umno khususnya ulamak muda Umno yang menjadi Menteri di Jabatan Menteri. , Mustahil tiada tahu Islam di dalam Kerajaan Perpaduan BN adalah Islam yang perjabatankan sepertimana menteri tersebut di perjabatankan . Islam di dalam Kerajaaan Perpaduan Umno/BN tiada kuasa . Buktinya Hudud tiada berani di kuasakan Umno dengan memperundangkan Hudud melalui Akta Hudud yang di tolak muktamad di parlimen oleh Umno walaupun di percadangkan oleh Pres. Pas TG Haji Hadi.

Ulamak di dalam umno ternyata dicernakan umno sebagai ulamak su’ Umno.

Bagaimana bisa jadi su’ atau ‘syaitan bisu ‘ Ini ada kerna mereka ini di su’kan segaligus di syaitan-bisukan justeru kerna bersubahah dengan kemaksiatan dan jenayah agama, bangsa dan Negara Umno.

Buktinya, mereka ini di birokan di dalam Umno dan tiada kuasa atau authoriti untuk koreksi-keagamaan Umno kerna ‘ standard’nya “Biro” sahaja tiada lebih daripada itu .

Mereka ini adalah beneka Umno kerna tempatnya di bawah ketiak Presiden , itu sahaja.

Akan tetapi PAS di bawah kepemimpina Ulamak , alhamdulillah Hu Ta’ala dengan izin dia telah berjaya membentuk selain daripada Dewan Ulamak tetapi ada Badan yang tertinggi di dalam Gerakan Islam PAS , iaitu : Majlis Syura Ulamak yang menentukan hala-tuju Gerakan Islam PAS dipastikannya inysaAllah tiada ‘derailment’ atau terbabas daripada landasan Kitabullah, Assunnah, dan Sirah . Ini dijamin dengan pertanggungjawapan yang di amanahkan kepada ketuanya ; yakni , Mursyidul Am TG Nik Abdul Aziz yang mengatasi Jawatankuasa PAS Pusat atau Presiden PAS itu sendiri. Ini tiada berlaku dengan ulamak ‘YES MAN” Umno yang dibirokan di bawah ketiak Rosmah-Najib.

Hidup di dunia ini terlalu pendek . Justeru habiskanlah sisa hidup ini dengan beramai-ramai rakyat memberikan sokongan padu kepada Gagasan Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat di dalam mana –mana PRK sehinggalah kepada PRU yang ke 13 ini ; agar Umno/BN diruntuhkan dan diatas keruntuhan tersebut dibangunkan Kerajaan Federal yang baru yakni; Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat merubah dengan Islam yang lebih afdal daripada Gagasan Sekularis Kerajaan Perpaduan Umno/Bn yang berteraskan kaum dan nationalisna, yang mana bahtera nya menunggu detik kekaraman insyaAllahu Ta’ala.

Untuk untuk keributan didalam MCA , Gerakan dan PPP menandakan Kerajaan Perpaduan Umno/BN yang bernaunsakan kaum tidak dapat diterima lagi dewasa ini ; kerna isu perkauman dan pembangunan sudah lapok dan tiada releven lagi kecuali bagi Umno.yang menggunapakainya sebagai talian hayat yang bakal putus pada bila bila masa. insyaAllah Hu Ta’ala.

Sewajarnyanya MCA, Gerakan dan PPP memutuskan talian hajat Umno dengan

Menyertai Gagasan Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat. Jika, Umno tiada mahu menyertai gagasan ini tiada problema kerna penumpang-penumpang bahtera Umno yang sarat dengan penyakit yang tiada boleh di obati lagi ini . insyaAllah ahli-ahli umno yang sedar akan ‘wayang kulit ‘ suku-sakat elit umnoputeranya akhirnya akan tinggalkan bahtera Umno dan menyertai perjuangan Gerakan Islam PAS sebagai wadah suara Islam dan Ummah di dalam Gagasan Kerajaan Perpaduan Pakatan Rakyat. Setidak-tidaknya jika ada kemaluan sedikit boleh lah menyertai keadilan , insyaAllah Hu Ta’ala.

: Allah Hu Akbar ! ISLAM MEMIMPIN PERUBAHAN !

Nash Ar-Rawy/ 20.06.09

( www.nashsisepuluh.spaces.live.com ) ( www.nasharrawy.blogspot.com )

No comments:

EVEN D FATHER OF UMNO TUNKU D IST PREMIER REFUTED UMNO N ASSISTED PAS PLIGHT! Y ??

EVEN D FATHER OF UMNO TUNKU D IST PREMIER REFUTED UMNO N ASSISTED PAS PLIGHT! Y ??
TUNKU D IST PREMIER FROM UMNO SAID; AT FEDERAL HOTEL IN KL , ON OKTOBER 12, 1983; AS FOLLOWS; " MALAYS MUST ELIMINATE UMNO ! " ( Y ??? ) ; N " UMNO LEADERS NOW JUST WANT NAME N POSTS ! " ( 4 WEALTH N POWER )........ ASK URSELF ! Y TUNKU DIED OUTSIDE UMNO !! ; Y D FATHERS OF UMNO LEFT UMNO !! ; DATO' ONN JAAFAR; D FOUNDER OF UMNO LEFT UMNO N FORMED " PARTI NEGARA " ( NATIONAL PARTY ); 'COS UMNO INSISTED 2 TURN D PARTY INTO A NON -RACIST PARTY OR MULTI-RACIAL; ( AGAINST ONE MALAYIST RACIST ! ) ; NAMELY AS " UNITED MALAYANS NATIONAL PARTY " !! ; N HIS SON TUN HUSSEIN ONN ( EX PM N EX PRESIDENT OF UMNO; HISHAMUDDIN'S FATHER ) ; OSO LEFT UMNO ! ; N TUNKU OSO LEFT UMNO N FOUGHT AGAINST UMNO N UBN WITH SEMANGAT 46 PARTY IN " ANGKATAN PERPADUAN UMMAH ( APU ); WITH PAS N DAP !; IN A SPEECH AT BUKIT CHANDAN. KUALA KANGSAR, PERAK TUNKU OSO SAID, " IF WE WIN D GE ; D FIRST THING I WANT 2 DO IS 2 MAKE SURE THAT HORSE RACING IS PROHIBITED IN MALAYSIA ! ; THIS IS ACTUALLY D MUKADDDIMAH ( INTRODUCTORY ) OF HUDUD OR PREREQUISITE OF HUDUD . THAT IS; D PROHIBITION OF GAMBLING AS WHAT DONE BY KELANTAN NOW N OSO IN BRUNEI B4 N OSO PROHIBITION OF SELLING LIQUOR IN KELANTAN EXCEPT 4 CERTAIN PLACES MEANT 4 D NON-MUSLIMS ; BUY N CARRY BACK HOME ; NOT DRUNK IN D TOWN OR SHOPS! 4 PUBLIC SAFETY !! By: Nash Ar-Rawy/15.5.14