Thursday, June 6, 2013

PEOPLE'S VOICE 505 BLACKOUT! PEACEFUL ASSEMBLY WITHOUT POLICE INTERVENTIONS!: JUNE15, 2013 ( SAT ) : KUALA LUMPUR! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/4277
 ELECTORAL CHEATERS ( EC ) ; D PLAIN TRUTH N STRICT PROOFS ; NOT PRESUMPTION!
PLS C : http://bloggerpakatan.com/v/2840

PROVEN EC " ELECTORAL CHEATERS " IS NOT PRESUMPTION BUT TRUE N A NEW INDEPENDENT EC MUST B TAKEN UNDER PARLIAMENT NOT PM OR ANY PARTY ! : Nash Ar-Rawy

http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/19699-tubuh-badan-bebas-ambil-alih-peranan-spr

RCI IS MORE PRACTICABLE N CONDUSIVE THAN PSC WHICH IS UNDER UMNO INFLUENCE N PM ; EC " ELECTORAL CHEATERS " MUST RESIGN NOW ; NEW ONE APPROVED BY PR UBN N BERSIH N SET UNDER PARLIAMENT N AGONG JURISDICTION 4 GOOD! NO MORE FRAUDS IN GE14! : Nash Ar-Rawy

http://www.malaysiakini.com/news/231836

POEPLE'S 51% MAJORITY VOICE OF BLACK OUT 505 GE13 FRAUDS IS ON! ; DEMANDING EC " ELECTORAL CHEATERS RESIGN N REELECTION IN 30 PARLIAMENTARY SEATS! ; Nash Ar-Rawy

http://www.malaysiakini.com/news/231479

Tweets  www.twitter.com/adnanrawa

  1. CRYSTAL CLEAR PSEUDO DEMOCRACY! RACIST MAHTHIR NAJIB IBRAHIM , ZUL, ALI RUSTAM N EX JUDGE MOHD NOOR NOT ARRESTED !!!!
SHARE THIS STORY


-
CARTOONKINI
Blackout 505 diteruskan, kata pengarah penganjur


Perhimpunan "Blackout 505" akan diteruskan lagi pada bulan depan bagi menolak keputusan pilihan raya umum ke-13 yang lalu, kata Pengarah penganjur bagi perhimpunan itu, Datuk Johari Abdul.
Katanya, perhimpunan itu akan diteruskan sehingga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak serta Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bersetuju untuk melaksanakan tiga tuntutan mereka.

parliament briefing 030408 johari abdulTiga tuntutan itu ialah meminta supaya anggota SPR letak jawatan, mengadakan pilihan raya semula di 30 kawasan Parlimen serta menangguhkan sebarang bentuk pindaan undang-undang pilihan raya dan persempadanan semula.

"Sehingga kini lebih setengah juta rakyat Malaysia pelbagai kaum, latarbelakang dan umur telah menyertai blackout 505.
"Ia menjadi lambang kesedaran politik rakyat yang mewakili suara majoriti 51 peratus yang menyokong reformasi dan perubahan di negara ini," kata Johari (atas) dalam sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.

Sehubungan itu, menurut Johari, empat negeri akan mengadakan perhimpunan blackout 505 pada bulan Jun iaitu:
  • 10 Jun - Perlis
  • 11 Jun - Sungai Petani, Kedah
  • 12 Jun - Kota Bharu, Kelantan
  • 14 Jun - Batu Pahat, Johor
Ditanya sama ada bagi perhimpunan akan datang itu, pihak penganjur akan meminta kebenaran daripada pihak polis, Johari dengan ringkas menjawab "Ya".

Sebelum ini, beberapa siri soal siasat telah dilakukan berhubung perhimpunan Blackout 505 di seluruh negara.

Isnin lalu, empat pemimpin Pakatan, dua di Perak dan masing-masing seorang di Negeri Sembilan dan Pulau Pinang, didakwa di mahkamah mengikut Akta Perhimpunan Aman 2012 berhubung dakwaan penglibatan mereka dalam perhimpunan 'Blackout 505'

NO POLITICAL PACT WITH UMNO.... TGNA ! : Nash Ar-Rawy

http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/19605-tiada-penyatuan-pas-umno-selagi-saya-hidup

Tiada penyatuan PAS-Umno selagi saya hidup

Salmah Mat Husain ,29 Mei 2013

 http://nasharrawy.blogspot.com/2013/05/no-political-pact-with-umno-tgna-nash.html
KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau tidak akan membenarkan sebarang usaha ke arah penyatuan PAS dan Umno selagi beliau masih hidup.

Menurut bekas Menteri Besar Kelantan itu, PAS adalah milik semua ahlinya dan sebarang tindakan atau keputusan yang dibuat perlu mendapat persetujuan daripada semua ahli khususnya melalui muktamar.

“Tidak boleh sesiapapun mengatur usaha untuk mengadakan kerjasama antara PAS dan Umno apa lagi secara senyap-senyap, parti ini terbuka kepada orang ramai dan milik ahli.

“Saya tidak bagi, selagi saya masih hidup saya tidak akan benarkan usaha untuk menjalin kerjasama PAS dan Umno dilakukan,” ujarnya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui Harakahdaily semalam.

Tuan Guru berkata Umno sejak awal lagi menolak dasar Islam sebagaimana yang diperjuangkan oleh PAS.

Tambahnya, selain persoalan dasar parti, banyak lagi perkara yang perlu dikaji terhadap kesilapan Umno dalam perjuangan mereka.

“Untuk itu tidak ada sebab kita ingin bersama mereka dan saya peringatkan pada yang lain jangan ada usaha ini,” ujarnya lagi.
ONE AL HADIS SAYS: " A MUKMIN MUST NOT B BEATEN TWICE BY D SAME SNAKE IN D SAME HOLE! " THUS ! PAS WILL NEVER FALL IN SAME UBN'S HOLE AGAIN WITH D SAME SNAKE AWAITING ! D HOLE IS FULL OF SNAKES ; RACIST, CORRUPTIONS; MONOPOLISM. CRONISM N ABUSES OF POWER!; INJUSTICE 2 BANGSA MALAYSIA ; " PAS 4 ALL " IS WITH D  NON RACIST PARTIES IN PAKATAN IS D NEW POLITICAL PLATFORM CONDUSIVE 2 ALL BANGSA MALAYSIA WITH 51% VOTES ; WHERAS UBN IS A RACIST PARTY OF A MINORITY 47 % RULE ! . IN PERAK UBN IS A MINORITY RULE OF ONLY 45% VOTES N PR IS D MAJORITY MANDATE OF 55% VOTES ! PR PERAK WILL SUBMIT EIGHT PETITIONS 2 HIGH COURT PERTAINING 2 D GE13 FRAUDS BY D EC " ELECTORAL CHEATERS '" ABETMENTS WITH UMNO 4 FAKE VICTORS! IF IT IS NOT CORRECTED NOW ; D SAME FRAUDS WILL RECUR N D GE14! ; BANGSA MALAYSIA DEMANDS EC " ELECTORAL CHEATERS " 2 RESIGN NOW N BROUGHT 2 COURT 4 JUSTICE ; WE WANT A CLEAN, JUST , TRANSPARENT NEW EC ACCEPTED BY UBN ; PR N BERSIH ! BERISH'S PEOPLE'S TRIBUNAL IS ON WITH D MORAL SUPPORTS OF 51% VOTES OF BANGSA MALAYSIA! ....NO WAY 4 PAS 2 JOIN UBN! IT'S A CORRUPTED, RACIST, CRONYISM , MONOPOLISM N ABUSES OF POWER! DEMOCRACY N ONE MALAYSIA IS ONLY A GAME N A PLAIN MOCKERY OF UMNO B4, NOW N FOREVER! 'COS UMNO COULD NOT LIVE WITHOUT RACIST N CRONYISM CORRUPTIONS ; IT'S THEIR FLESH N BLOOD! ..... Nash Ar-Rawy/29.5.13
http://en.harakahdaily.net/index.php/headline/7289-pas-umno-merger-over-my-dead-body-says-nik-aziz.html


 Only in this site

PAS-UMNO alliance? Over my dead body, says Nik Aziz

Harakahdaily,29 May 2013
May 29: PAS Murshidul Am Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat said he would oppose any attempt to forge alliance between PAS and UMNO as long as he is alive.

The influential former Kelantan Menteri Besar said PAS belonged to all its members and any decision must have the full support of members during its muktamar.

“No one can arrange for any cooperation between PAS and UMNO, what more if it's in secrecy, this party is open to the public and belongs to all members," said Nik Aziz, amid renewed efforts by some UMNO leaders and renegade PAS members calling for cooperation between the two parties.

In recent times, such calls have been made by former PAS deputy president Nasharudin Mat Isa and former minister Zainudin Maidin. While PAS Ulama Council chief Harun Taib suggested that the proposal could be debated and put to the vote at the party muktamar.

Nik Aziz however vowed to strongly oppose any alliance with UMNO.

“I will not allow it, as long as I am alive, I will never allow any effort to forge cooperation between PAS and UMNO," he told Harakahdaily.

Nik Aziz pointed out that despite being a Malay-Muslim party, UMNO had always rejected PAS's Islamic principles, in addition to "many other faults committed by UMNO".

“As such, there is no reason for us to join them and let me remind others not to continue such efforts," he stressed.

HUMANITY LOVES N BROTERHOOD WHICH IS NOT FOUND IN UMNO RACIST/BN !! THIS IS D TSUNAMI OF BANGSA MALAYSIA REGARDLESS OF RACE N RELIGION THAT HAS TAKEN D MAJORITY VOTES 51% DESPITE OF EC " ELECTORAL CHEATERS " ABETMENTS WITH RACIST UMNO WHICH IS OUTDATED N REJECTED NOW BY BANGSA MALAYSIA!! . Nash Ar-Rawy

http://bm.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/19578-foto-terbaik-persaudaraan-terpancar-dalam-pakatan-rakyat

Foto terbaik: Persaudaraan terpancar dalam Pakatan Rakyat

http://greenboc.blogspot.com,28 Mei 2013

[FOTO TERBAIK] Rasa Persaudaraan Terpancar Indah Di dalam Pakatan Rakyat




Foto terbaik malam Himpunan Blacout 505 di Amcorp Mall... Peserta berbangsa Cina memayungi seorang Pakcik berbangsa Melayu yang sudah berumur dalam hujan renyai sepanjang Program berlangsung... -kredit foto: Topeng Perak Unmasked

Sebelum ini GB ada menulis begini:

Tatkala Najib, UMNO, bekas hakim dan sekalian akhbar & blogger pencacai meniupkan api perkauman di kalangan rakyat Malaysia dengan menyeru dan terus menghasut bangsa Melayu membenci kaum Cina kerana tertekan dengan keputusan pilihanraya yang lalu, sebilangan besar rakyat pula di bawah Pakatan Rakyat memupuk perasaan saling menyayangi dan rasa persaudaraan di kalangan rakyat berbilang kaum.

Saksikan juga gambar-gambar ini:

HUMANISM LOVES N BROTHERHOOD INSTILLED IN PAKATAN RALLY'; WILL NEVER C THIS IN UMNO RACIST/BN ACTIVITY! ; ' " PAS 4 ALL" N PAKATAN IS ANTI RACIST ; UNLIKE RACIST UMNO' MAHTHIR, IBRAHIM ALI N ZUL FORGIES; ALI RUSTAM N EX JUDGE MOHD NOOR! WHO WERE NOT ARRESTED BY " POLICE D UMNO "  UNDER THE SELECTIVE SEDITION ACT ; WHICH WAS PROMISED BY NAJIB 2 ABOLISH IT IN 2011!!!. SIMPLY A MERE BULLSHIT N MOKERY OF UMNO PSEUDO DEMOCRACY! IN PAS ; THERE R ALREADY 40,OOO NON-MUSLIMS MEMBERS IN ITS MULTY-RACIAL WING ; NAMELY " DEWAN PENYOKONG PAS " ( DPP ) ; AT PAR WITH YOUTH, MUSLIMAH N ULAMAK WINGS WHICH NEVER EXIST IN UMNO, MCA OR MIC! 4 THAT MATTER! THIS IS D NEW POLITICS OF A FAIR N JUSTICE POLITICAL PLATFORM 2 ALL MALAYSIANS OR BANGSA MALAYSIA!; REGARDLESS OF RACE N RELIGION! WHAT WE WANT IS JUSTICE 4 ALL ; " ISLAM IS " RAHMATIN LIL ALAMIN " ( A BLESSETH 2 D WHOLE WORLD ) ; NOT AS 4 UMNO; JUSTICE ONLY GIVEN 2 UMNO N ITS CRONIES BECOME RICHER; SYED MOKTAR, ANANDA KRISNAN N ROBERT KHOO ETC!!! .POOR CHINESE , MALAYS N INDIANS R FORSAKEN!!!. ONE MALAYSIA ONE CRONY!!!...................  Nash Ar-Rawy/28.5.13




PEOPLE'S VOICE; BLACK 505 GE13 FRAUDS PROTEST! DEMANDS RESIGNATION OF " ELECTORAL CHEATERS " ( EC ) NOW!!! : Nash Ar-Rawy

daily.net/index.php/headline/7270-rally-ups-calls-for-resignation-of-ec-action-by-public.html

Rally ups calls for resignation of EC, action by public

Harakahdaily,26 May 2013

May 26: Petaling Jaya again hosted the Blackout 505 rally series, which held its ninth mammoth gathering at Padang Timur or Dataran Petaling Jaya, attracting more than 80,000 people who filled every inch of the iconic landmark.

The rally, called by Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), kicked off at 5.00 pm amid drizzle, with a short break which saw the field as well as spaces inside the nearby Amcorp mall making way for Muslims to perform the Maghrib prayer. By 9.00 pm, tens of thousands were already sandwiched in the field with thousands more stranded at nearby entry points including at the Taman Jaya LRT station.

Civil society groups, individual activists and top Pakatan Rakyat leaders including PAS's deputy president Mohamad Sabu and youth chief Nasrudin Hassan addressed the crowd. The rally concluded just before midnight with a fiery speech by Anwar Ibrahim who again vowed not to concede victory to BN in the controversial general election.

The focus of last night's attacks by speakers was the Election Commission, with many banners condemning its head Abdul Aziz Mohd Yusof and deputy Wan Ahmad Wan Omar.

In recent times, the duo have been placed at the centre of growing calls for the EC's resignation, and last night appeared to be the clearest message by protesters.

In his speech, Anwar urged for a mass lodging of police reports nationwide by those who witnessed fraud on polling day, saying this would further dismiss the denials by EC and BN leaders of electoral fraud.

"At the very least, by this Monday, lodge a police report on the problem with indelible ink," he said.

On the election petitions which PR was preparing, Anwar said Malaysians should have no illusion of justice, saying the 'people’s court' was the better judge.

"You want to know about the courts, you ask Anwar," he said. "But we will go through the procedures. And we will keep gathering and we will not be cowed by your threats," Anwar added in a warning directed at Home minister Ahmad Zahid Hamidi who had in the run-up to the latest rally warned the public that they were breaking the law.

Anwar said EC deputy chief Wan Ahmad’s claim that GE13 was clean and fair was a blatant liar, calling him a liar "of evil proportion".

"Let me make it very clear. We won the elections, and no way we will ever concede this government to the illegitimate Najib’s government. They have stolen lands, stolen tolls, stolen AES (Automatic Enforcement System), and now through the EC they have stolen our rights. Every voter has been cheated.

"We will fight them, and fight them hard. We will never surrender," he stressed.

SAMM chief Badrul Hisham Shaharin announced the search for 500,000 volunteers in the movement to press the authorities to address electoral fraud.

He also vowed to mobilise a protest in front of the EC office to press for resignation of the commissioners.

"We will sit-in there until the resignation of EC members,” he added.

Related:
'Black Saturday' declared every week to mourn death of democracy

BALIK PULAU; PENANG: VOTERS MORE THAN BALLOT PAPERS! STRICT PROOFS OF GE13 FRAUDS ! : Nash Ar-Rawy

http://my.news.yahoo.com/faulty-balik-pulau-contest-gives-pakatan-proof-of-062103134.html

Faulty Balik Pulau contest gives Pakatan proof of nationwide vote-rigging, says leader

By Syed Jaymal Zahiid
PETALING JAYA, May 24 — Pakatan Rakyat (PR) has claimed the alleged irregularities found in the contest for the Balik Pulau seat alone could prove that the May 5 general election results had been rigged, a leader from the federal opposition pact said today.
The discrepancies included proof that there were more votes cast than the number of ballot papers issued by the Election Commission (EC) as well as video evidence of vote buying, violations that PKR strategic director Rafizi Ramli (picture)claimed had contributed to Barisan Nasional’s (BN) marginal win in the contest for the Penang federal seat.
“This incident proves that the votes cast had exceeded the number of ballot papers issued did happen.
“It happened in Balik Pulau and it is certain that it happened in other places, although having all the reports on this compiled by #siasatpru13 would be impossible,” Rafizi, who is also the newly-elected Pandan MP, told reporters at the party’s headquarters here.
#siasatpru13” is a taskforce set up by Rafizi to spearhead PR’s efforts to gather all evidence of polls irregularities as the bloc prepares to petition the Election 2013 results soon.
PKR had lost the Balik Pulau parliamentary seat contest by a slim majority of 1,539 votes. It had also lost two of the three state seats within the constituency, Telok Bahang and Pulau Betong, with marginal majorities of 801 and 395 votes respectively.
In the copies of the “Borang 13” distributed to the media, the first-term PKR lawmaker showed how the EC had in one polling district recorded 424 as the number of ballot papers issued while the number of votes cast totalled 562, which means there was a discrepancy of about 140 votes.
Rafizi note that if all the polling districts in the constituency had encountered the same alleged manipulation, it was likely that the extra marginal numbers could have given BN the majority it needed to wrest the seat back from PKR.
Rafizi said the number of extra votes in each of the 28 polling districts could have been between 138 and 318.
There was also a case where the EC had added a state seat contest result into the figures for a parliamentary seat, a mistake that has cast a spotlight on the polls regulator’s ability to implement elections fairly and efficiently.
Meanwhile, PKR claimed it had video evidence showing voters purportedly queuing to collect cash in a small Chinese food stall in a rural location within the constituency.
One clip showed a poster with all the codes of state seats PR had lost in Penang written on it and pasted on a closed railing of a shop in what appeared to be an indicator of where voters could collect their cash for helping BN win in these areas.
Newly-elected Bayan Baru PKR lawmaker Sim Tze Tzin, speaking at the same press conference, said seven and three separate complaints have been lodged with the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) and the EC respectively.
“It is impossible that the MACC could not find the culprits involved as the exercise would involve a lot of manpower and resources,” he said.
Rafizi said his party would consider including the evidence in the election petition and continue to expose them to the public.
BN and the opposition now have 21 days to file election petitions as the EC gazetted the official results of the 13th general election yesterday.
BN secretary-general Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor said the coalition’s lawyers were scrutinising the results where the BN won or lost by a slim margin.
PKR vice-president Chua Tian Chang said the party would likely file 27 petitions involving parliamentary and state constituencies, and co-ordinate the action with allies DAP and PAS.

EC " ELECTORAL CHEATERS " COULD NOT DENY ANYMORE! PR HAVE A STRICT PROOFS! OF BLACKT OUT 505! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/3798

SUNDAY, MAY 26, 2013


Hot : SPR Kantoi Menipu!!!

Makkk aiiii
Aku mampos2 ingat gambar tue palsu. Pasal takde sesiapa sudi tampil jadi saksi kejadian di facebook. Di tambah pula ada page umno mana tah dok sebarkan statement yang gambar blackout tue palsu.
Gambar masa latihan jek.
So aku pun pepoyo arhh pergi percaya kan. Tunggu gak member2 pr sangkal hujah depa tapi sorang pun tak muncul. So tah macam mana tah aku boleh terpercaya dakwaan dari bn.
Yang aku heran si SPR siap buat penafian menerusi tv dan radio beb. Gambar tersebut palsu.
Aik?
Kalau ko dah siasat pasal apa citer kat bawah neh bleh wujud plak? ;
KENYATAAN AKHBAR ADUN SERI SERDANG
YB NOOR HANIM ISMAIL
GAMBAR LAKONAN BLACKOUT 505: MENYANGKAL DAKWAAN SPR
Saya mengecam kenyataan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) melalui Timbalan Pengerusinya Datuk Wan Ahmad Wan Omar yang menyatakan bahawa kejadian Blackout 505 yang tersebar di internet dan akhbar adalah fitnah dan lakonan yang dirakam sebelum PRU 13.
Ternyata hasil penelitian dan siasatan awal yang dilakukan beliau bersama pegawai-pegawainya adalah sangat lemah dan hanya sekadar ingin menutup kelemahan sistem pilihanraya yang ada dan menafikan kejadian blackout yang benar-benar berlaku. Saya ingin menyatakan bahawa gambar yang tersebar tersebut adalah benar dan kejadian itu berlaku di SEKOLAH KEBANGSAAN SERDANG, di bilik pengiraan undi Saluran 3. “Counting Agent” kami telah mengambil beberapa gambar sebelum dan selepas kejadian blackout tersebut itu berlaku.
Saya juga melihat beberapa kelemahan Timbalan Pengerusi SPR dalam menilai beberapa aspek dikatakan Prosedur Operasi Standard (SOP) SPR sewaktu hari mengundi pada 5 Mei 2013 yang lalu. Bagaimana beliau sendiri tidak tahu pakaian rasmi petugas-petugas SPR berwarna kelabu pada hari tersebut. Saya juga berasa hairan kerana beliau juga tidak kenal kotak bekas kiraan undi yang digunakan oleh pihak SPR sendiri. Gambar tersebut dengan jelas menampakkan logo SPR di tepi kotak kiraan undi yang digunakan.
Sewaktu kejadian itu berlaku, wakil calon kami juga telah berusaha membekalkan lampu suluh ke bilik kiraan undi tersebut bagi memastikan proses kiraan undi berjalan dengan lancar. Saya menafikan bahawa terdapat wartawan di lokasi kejadian kerana yang ada hanya Ketua Tempat Mengundi (KTM), petugas SPR, wakil calon dan anggota polis yang bertugas.
Oleh itu, saya menyarankan agar pihak SPR khususnya Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad Wan Omar memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia kerana telah melakukan kesilapan dalam mengeluarkan kenyataan tanpa membuat kajian yang mendalam dan mengambil ringan isu yang dibangkitkan oleh rakyat. SPR sebagai badan rasmi yang menguruskan pilihanraya ini mesti dilihat profesional, adil dan telus serta tidak berpihak kepada mana-mana parti.
YB NOOR HANIM ISMAIL
ADUN SERI SERDANG.
25 Mei 2013 / 15 REJAB 1434
Melihat kepada cara depa menepis dakwaan tersebut boleh kita sifatkan mereka memang pandai menipu. Ingat senang ke nak jadi penipu yang berjaya? Susahhhh wooooooo
Dah kalau ramai yang dok ingat gambar tue palsu dengan aku2 sekali terjebak sahla yang SPR memang pakar penipu. BN pun kalah kali neh.
Tahniah di ucapkan.
Kah kah kah

Tahniah di ucapkan.
Kah kah kah

EC " ELECTORAL CHEATERS '" MUST RESIGN NOW ! IF THEY LOVE THEIR OWN SELVES!!! 4 GOOD! : Nash Ar-Rawy

http://bloggerpakatan.com/v/3799

Tweets www.twitter.com/adnanrawa

  1. PADANG TIMUR; AMCORP MALL PJ; PEOPLE'S VOICE BLACK 505! GE13 FRAUDS PROTEST!
  2. D PEOPLE'S VOICE! ; BLACK 505 AMCORP MALL FIELD PETALING JAYA!

No comments: